niedziela, 15 listopada 2015

Tag: Poznaj mnie bliżej I Alexx Reads

Hejka! Dzisiaj mam dla was tag dzięki, któremu poznacie mnie bliżej. Zaczynamy!
1.Jak masz na imię? 

1.Jak masz na imię?

Odp. Aleksandra, lecz znajomi mówią na mnie Ola lub Alex.

2. Ile masz lat?

Odp. Skończone 12.

3. Co w sobie lubisz najbardziej? (charakter lub wygląd)

Odp. Oczy i usta

4. Czego w sobie najbardziej nie lubisz?

Odp. Moich zębów i szybkiej wierności w przyjaźni.

5. Twój ulubiony kolor?

Odp. Pudrowy róż i błękitny

6. Twój ulubiony serial?

Odp. Pretty Little Liars i Plotkara.

7. Twój ulubiony film?

Odp. Listy do M, Listy do M 2, LOL, Never say never, This is us.

8. Masz rodzeństwo?

Odp. Tak, starszą siostrę.

9. Moje hobby to: 

Odp. Taniec i śpiew.

10. Moje pasje to:

Odp. Taniec i śpiew.

11. Malujesz się?

Odp. Tak, dlatego że muszę zakrywać niektóre niedoskonałości.

12. Twoja ulubiona gra planszowa?

Odp. Nie mam J

13. Kim jesteś z zawodu? 

Odp. Na razie jestem uczennicą, ale chciałabym być tancerką.

Okej, to na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że się podobało. Pa!

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ:
-SNAP- alexfashionbook
-INSTA- littlegirl_yolo
-ASK- niewiadomaxdxd
-TWITTER- AlexxReads
-TUMBLR- nudnaola12

2 komentarze:

Sample Text