poniedziałek, 23 listopada 2015

WYSYŁANIE CZAS ZACZĄĆ!!!

Hejka! Jak pewnie wiecie święta już niedługo i z tego powodu postanowiłam uaktualnić moją skrytkę pocztową. Już wyjaśniam o co chodzi. Więc od dzisiaj możecie wysyłać mi różne fanarty itp. Na moją skrytkę pocztową. Skrytkę niedawno podawałam, lecz jeżeli jesteście leniuchami po prostu napiszcie na  mój email, że chcecie do mnie napisać, a ja wtedy wam go podam. Dzisiaj mało napisała ale Zasze coś J. Ja dzisiaj kończę, buziaki i papa!


MÓJ EMAIL: lola333@onet.com.pl

4 komentarze:

  1. Zawsze chciałam coś tobie wysłać ale zawsze się bałem ze nie dojdzie jednak teraz na 100% coś wyślę. Pewnie się nie dzowisz ze pisze bo ja naprawdę bardzo często się do cb odzywam :) Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wysłałam wiadomość :) Mam nadzieje ze odpisałas :)
    E-mail: misiak542@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cię !!! Mam nadzieje ze coś miłego wyślę :)
    Hania :)

    OdpowiedzUsuń

Sample Text