sobota, 31 października 2015

I Love Fall, czyli Jesienny Tag!

I Love Fall, czyli Jesienny tag.
Hejka! Dzisiaj mam dla was typowo jesienny tag. Zapraszam!

1. Ulubiona jesienna szminka?
Zdecydowanie jest to EOS, które niedawno kupiłam sobie.



2. Ulubiony jesienny lakier? 
Nie mam 👍🏼

3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 
Herbata i Arizona.

4. Ulubiona świeca zapachowa? 

5. Ulubiony jesienny zapach? 
Perfumy Copacabana Blue Wave

6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
Nie mam.

7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
Nie przebrałabym się tylko zrobiłabym makijaż al'a "pobita"

8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
Nie mam takiego trendu.

9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
Bardzo lubię pic gorącą herbatę i słuchać świątecznych piosenek. 

Jeśli się spodobało pamiętaj aby być na bierząco na moim blogu!

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ NA :
_ Snap_ alexfashionbook 
_Ask_ niewiadomaxdxd
_Insta_ littlegirl_yolo

Buziaki papa!

1 komentarz:

Sample Text