piątek, 30 października 2015

Halloween tag!

Hejka! Jutro jest Halloween wiec zapraszam na Halloween tag!


#1 - Jaki jest twój ulubiony film na halloween ?

Oczywiście "Straszny film 5" . Jest to komedio-horror.

#2 - Od ilu lat obchodzisz Halloween?

Od trzeciej klasy podstawówki.

#3- Jakie jest twoje najstarsze wspomnienie z Halloween?

Miałam 9 lat i pierwszy raz poszłam zbierać cukierki. Gdy zapukałam z koleżankami do czyjegoś mieszkania i powiedziałyśmy chórkiem "Cukierek albo psikus", a ten facet krzyknął "Wole psikus!" , a my rzuciliśmy w drzwi jajkami :)

#4- Ulubiona halloweenowa dekoracją?

Nie mam.

#5 - Ulubiony kostium na Halloween?

Nie mam ale jeśli chodzi o make-up to "pobita".

#6  - Wolałabyś przebrać się za zombie czy za wampira?

Za wampira.

#7  - Przebieranie w ducha czy elegancki strój + wielka rana na części ciała?

Elegancki strój.

#8 - Jaki jest twój najdziwniejszy strach? 

Nie wiem czy to jest dziwne ale bije się ciemności i pająków.

#9  - Jak w tym roku spędzasz Halloween?

Idę na taką imprezę halloweenową z koleżankami.

#10  - Czy wierzysz w duchy?

Nie.

Okej. Mam nadzieje ze się spodobało! Miłego Halloween!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text