sobota, 10 października 2015

Back to school #4- Organizacja biurka :)

Hejka!
Dzisiaj mam dla was kolejny post z serii „Back to school”, czyli Organizacje mojego biurka. Zapraszam!



Całe biurko J 













Lampka- OBI (ok. 80 zł)














Świeczki- Rosmann (1 ok. 20 zł)













Żele antybakteryjne- Bath & Body Works (1 ok. 7 zł)











Okulary Ray Ban- (ok. 600 zł)













Lusterko- Rosmann (ok. 30 zł)













Kalkulator- Auchan (ok. 50 zł)













Mazaki- Auchan (ok. 12 zł)













Wieszak na biżuterię- (ok. 70 zł)













Książki- „Ania z Zielonego Wzgórza” (nie moja), Rozmówki (ok. 16 zł)











Okej, to wszystko na dziś. Mam nadzieję, że się spodobało. Buziaki papa!
Możecie mnie znaleźć na :
-Snap: alexfashionbook
- Insta: littlegirll_yolo
-Ask: niewiadomaxdxd
- YT: Alexx FashionBookPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text