wtorek, 5 stycznia 2016

My Fictional Boyfriend Tag

Hejka! Dzisiaj postanowiłam iść śladami za readbyzoe i zrobić MY FICTIONAL BOYFRIEND TAG. Zapraszam! Jak na razie nie widziałam go na polskim booktubie oraz na blogach książkowych więc rozpocznę nowy Tag!

1.   Najbardziej romantyczny chłopak.

Bez wahania powiem, że jest to Maxon z „Rywalek” Kiery Cass. Jest bardzo elegancki, zorganizowany no i właśnie romantyczny.

           2.      Mroczny i nastrojowy zły chłopak, lecz z dobrej strony.

Chyba wybiorę tutaj Caine’a z „GONE”. Raczej dlatego, że jest takim złym chłopcem lecz moim zdaniem z dobrej strony J

     3. Paranormalny (,np. z dziwnymi mocami) chłopak.

EDWARD!!! EDWARD!!! Edward ze „Zmierzchu” (oryginalny tytuł „Twilight”). Jest wampirem, czyli paranormalny!!! Uwielbiam go, jednak Sam zawsze na pierwszym miejscu.

       4. Chłopak, którego można „oswoić”.
 
Nie wiem dlaczego, ale tutaj myślę nad Eliotem z „Girl Online” oraz nad Michael’em ze „Startera”. Ale jednak Eliot, ponieważ moim zdaniem jest taki, że powiesz mu zjedz to on zje, powiesz mu śmiej się on się śmieje.

 5. Chłopak, który gra rolę tylko jako przyjaciel

 Adam z „Dotyk Julii” jest bardzo fajnym bohaterem, którego UWIELBIAM, jednak trochę mu brakuje do Sama J

6. Twoja bratnia dusza.

Taką bratnią duszą jest Rudy ze „Złodziejki książek” Markus’a Zusak’a. Jest naprawdę osobą, która rozumiałaby mnie bez słów.

 7. Chłopak, z którym mogłabyś uciec.

 Przyszedł czas na Sama z „GONE”!!! Kocham go!!! Z nikim się nim nie podzielę” Jest mój!! Mogłabym z nim uciec gdzie tylko chce <3

8. Chłopak, z którym mogłabyś zaryzykować w dowolnej chwili.

Kurczę. Tutaj znowu mogę powiedzieć o Samie ale hm… może ktoś inny? NIE!! Nie ma takiej osoby. Tutaj tylko może być Sam!!!

 9. Chłopak, z którym chciałabyś zostać na bezludnej wyspie.

Żeby nie powtarzać z Samem, którego KOCHAM to powiem, że chciałabym uciec po PRZYJACIELSKU z Aspenem z „Rywalek”. Jest dobry jako ochrona, a także zabawny.

10. Najbardziej hardkorowy chłopak.

NIE MAM!! Kompletne nie mam osoby do tej kategorii.

Oki na dzisiaj to tyle! Mam nadzieję, że się spodobało! A taguję:

- Zosia ksiazkitomojepaliwo.blogspot.com
- Ania z Książkowego Wzgórza


BUZIAKI PAPA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text