sobota, 10 października 2015

Selfie Tag :)

Hejka!
Dzisiaj mam dla was następny tag, pt. SELFIE TAG. Zapraszam!

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Myślę, że włosy, oczy i rzęsy. Włosy dlatego, że są jasne i dzięki temu mogę je farbować na różne kolory, a oczy mam okrągłe i pełne radości i również dobrym dodatkiem do radosnych oczu są moje długie rzęsy :)

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?
Bardzo bym chciała zwiedzić Japonię, poznać ich kulturę. Dlaczego? Bo kocham poznawać nowe kultury :)

3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory?
Dobry film i gorąca, owocowa herbata. Film, abym się nie nudziła, a herbata żeby się ogrzać.

4. Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?
Tak naprawę sama jestem nastolatką to dam radę osobom w moim wieku i młodszym. Jeśli chcecie zacząć swoją historię z blogowaniem to nie bój się siebie ujawniać :)

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?
Chyba byłabym leniwcem. Dlatego, że jestem strasznie leniwa do sprzątania i do lekcji :)

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił? 
Zmieniłabym swoje nastawienie do ludzi, dlatego, że kiedyś byłam bardzo nieśmiała i przez to miałam bardzo małą ilość znajomych.

7. Co robisz dla rozrywki w weekandy?
Piszę posty i spędzam czas z przyjaciółmi.

8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Ja nie pracuję, ale opowiem o szkole. Każda klasa dzieli się na grupy: pupilek i grupy kilkuosobowe. Oczywiście przez klasowego "pupilka" zmienia się nastawienie nauczycieli do reszty klasy. I to mnie denerwuje.

9. Nie mogę żyć bez _________.
1. Bloga
2. Rodziny
3. Przyjaciół

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?
Bardzo bym chciała się cofać w czasie. Wtedy bym mogła poprawiać moje błędy życiowe.

Oki to był cały tag mam nadzieję, że się spodobało. O to blog mojej koleżanki Michasi:
http://rysunkikrejzola.blogspot.com/
Zapraszam serdecznie. Buziaki i papa!

Możecie mnie znaleźć:
- snap - alexfashionbook
- insta- littlegirl_yolo
- ask- niewiadomaxdxd
- YT - Alexx FashionBookPoland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text