piątek, 30 października 2015

Halloween Last Minute!!!

Halloween Last Minute!
Hejka! Jak pewnie wiecie jutro jest halloween, czyli jak już się dowiedzieliście będzie to tutorial na  makijaż halloweenowy na ostatnią minutę. Zapraszam!

1. Pobita

A wiec pierwszy makijaż jest to makijaż na "pobitą"
Na początku nakładam puder.

Następnie nakładam fioletowy i różowy cień, dzięki któremu uzyskamy siniaki.

Niebieską kredką robię kilka kropek na cieniach rozmazuję.


Dzięki temu uzyskaliśmy realistyczny makijaż. Do tego makijażu użyłam tylko produktów które miałam w domu.

2. "Lalka" "Wróżka"

Ten makijaż jest bardziej dla tych osób, które zazwyczaj nie malują się na "straszno" tylko żeby po prostu się scharakteryzować. 

Znowu nakładam puder. Jeśli chodzi o puder nakładanie swój którym się malujecie na codzień.

Kolejną rzeczą jest żółty cień do powiek.

Następnie na to nakładam fioletowy cień.

Nakładam niebieską kredkę aby uzyskać efekt "magiczny".

Tuszuję rzęsy, ale tylko przy końcach.

I ja tutaj pomalowałam usta EOS ale wy możecie czerwoną albo różową pomadką.


Okey, mam nadzieje ze się spodobało. Wesołego Halloween!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text