środa, 21 października 2015

Would you rather ?

Hejka! Dzisiaj mam dla was bardzo dziwny tag "Would you rather?" czyli polska setka "Wolałabyś?" Zapraszam!


1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, bez makijażu?

Jeśli chodzi o makijaż, to mój składa się z podkładu, pudru i balsamu do ust, więc wolałabym wyjsć z ułożonymi włosami ale bez makijażu 😊

2. Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu czy po każdym kroku w przód ukłuć się w palec?

Nienawidzę igieł i kłucia wiec dla mnie jest lepsza wersja z chodzeniem do tyłu 😜

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w Rossmann czy Hebe?

I tu mam problem. Bo w rossmannie są Baby Lips, a w hebe są Tangle Teezer'y, ale wybieram Rossmann.

4. Wolałabyś ogolić sobie brwi czy rzęsy?

Chyba rzęsy bo bym dokleiła 👩

5. Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?

Szeptać👌

6. Wolałabyś być spalona czy pogrzebana żywcem?

Sama niewiem i narazie nie chcę myśleć ✌️

7. Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić?

Nie mowić. Życie bez muzyki to nie życie !

8. Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?

Cofnąć się w czasie, bo przyszłość dla mnie ma być niespodzianką 🎁

9. Wolałabyś oddać laptopa czy telefon?

Zdecydowanie laptop. Jeśli chodzi o bloga i o YouTube to mogę nagrywać i pisać na telefonie 😚

10. Wolałabyś zostać pozbawiona dostępu do youtube'a czy twitter'a?

Raczej z twitter'a, bo wchodzę na niego raz na dwa tygodnie, a jeśli chcecie abym wam podała to spoczko 👍

11. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

Źle obcięte włosy bo zawsze można naprawić 💇

12. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

Ttrwałą ondulację w stylu lat 80 👑

13. Wolałabyś wyjść z domu z źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

Z przesadzoną ilością różu na policzkach. Pewnie wyglądałabym jak clown haha 😂

14. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?

Obcisłe szorty kolarskie. Lepiej wyglądać szczuplej niż grubiej haha 👖

Okey to były wszystkie pytanka w tym tagu mam nadzieję, że się podobało.

P.S Jeśli macie Iphone'a bądź Samsung'a z emotikonkami to dodałam emotki wiec będziecie je widzieć 😅

            Możecie mnie znaleźć:
- Snap: misiu098765
- Insta: littlegirl_yolo
- Ask: niewiadomaxdxd
- Yt: Alexx FashionBookPoland 
- Twitter: OlciaVlog

Buziaki papa ❤️


4 komentarze:

  1. Ekstra! A zrobisz z tego filmik?
    Pozdro Kasia ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, mogę zrobić tylko śledź bloga bo będzie niespodzianka!

      Usuń
  2. Też się zgadzam z filmikiem. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie umiała się zdecydować co bym wolała :)

    OdpowiedzUsuń

Sample Text