piątek, 9 października 2015

BACK TO SCHOOL #3 Tag: Szkolny czas

Hejka!
Dzisiaj mam dla was kolejny post z serii BACK TO SCHOOL : Tag szkolny czas. Zapraszam.

1. O której wstajesz do szkoły?
Nie ukrywam, że jesteś wielkim leniem i uszykowanie się rano do szkoły zajmuje mi naprawdę dużo czasu to nieważne czy mam na ósmą czy na dziewiątą i tak zawsze wstaje o 6:00.

2. Ulubiony nauczyciel.
Ohhhh..... Uwielbiam panią od j. polskiego. Pozdrawiam panią!!! ♡

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Myślę, że chyba z języka angielskiego. Dlaczego? Dlatego, że uczenie się nowych słówek nie stawia mi oporu i również rozumiem ten język.

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Sama nie wiem. U mnie w klasie nie ma zbytnio fajnych osób. Bardziej kolejne się z koleżankami ze szkoły a nie z klasy.

5. Plecak, torebka czy tornister?
Gdy mam bardzo dużo lekcji to zabieram plecak, a jak mam mało lekcji to biorę torbę (ta z BTS OOTD)

6. Czy malujesz się do szkoły?
Tak, lecz ten makijaż nie jest mocny. Jeśli chcecie niedługo wstawię wam mój make - up.

7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
W szkole najwygodniej jest oczywiście w spodniach ale czasami pójdę w spódniczce.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły  (bransoletki itp.)?
Tak. Noszę zegarek i dwie bransoletki :).

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałeś czerwony pasek?
Od 4 - tej klasy co roku mam czerwony pasek.

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak jem. Jeśli chodzi o to, to zdradzę wam że będzie post o moim lunchu.

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle ci z nim idzie?
Zdecydowanie jest to Przyroda/Biologia/Geografia. Nienawidzę tych przedmiotów!!!

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Od mojego domu do szkoły jest gdzieś 5 minut drogi, wiec chodzę pieszo.

13. Zmieniasz buty w szkole?
Niestety u nas trzeba zmieniać buty ale ja tego nie robię ☆

14. Czy lubisz ćwiczyć na w-f' ie w szkole?
Nie. U nas w szkole ciągle gramy w zabijaka co już nas nudzi.

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Zależy z jakiej strony. Bo jeśli chodzi o naukę to NIE, a jeśli chodzi o znajomych to TAK.

Oki to wszystko.
TAGUJĘ:
- Pamiętnik Gabi
- Dusiiiak

Buziaczki papa!
Możecie mnie znaleźć na :
- snap: alexfashionbook
- insta- littlegirl_yolo
-ask- niewiadomaxdxd
- YT- Alexx FashionBookPoland


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text