sobota, 6 lutego 2016

LIEBEST BLOG AWARD

Hejka wszystkim! Zostałam nominowana do Liebest Blog Award przez Olę z bloga moment-for-book.blogspot.com. Niezmiernie mi miło zatem zaczynamy.

1. Co cię denerwuje w książkach?
• bohaterowie, którzy nie umieją się zdecydować
• nudna fabuła

2. Ulubiona gra?
Nie mam, ponieważ nie gram w gry :)

3. Znienawidzona książka / okładka?
książka - Eleonora & Park
• okładka - nie mam

4. Najlepsza ekranizacja książki?
• Złodziejka książek
• Wilk z Wall Street

5. Gatunek książki, po który nigdy nie sięgniesz?
Nie mogę na to pytanie odpowiedzieć, ponieważ nie jestem pewna czy za kilka lat nie sięgnę właśnie po gatunek.

6. Twój ulubiony autor?
Michael Grant
• J. K. Rowlling

7. Książki w wersji papierowej czy e - booki?
Książki papierowe > e - booki

8. Twoja ulubiona piosenka?
Sweet lovin.

9. Jaki gatunek książki preferujesz?
• Fantastyka
• Obyczajówki

10. Ulubiona pojedyncza książka ?
Złodziejka książek

11. Znienawidzony bohater książkowy?
• Caine (GONE)
• Eleonora (Eleonora & Park)

Jeszcze raz dziekuję za otagowanie, do następnego BUZIAKI PAPA :)


2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) ostatnio chce się wsiąść za serie GONE. Zobaczymy jak mi pójdzie. :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Sample Text