środa, 5 sierpnia 2015

TypowaJa #1

Cześć! Tu TypowaJa!
Dzisiejszy cytat: "Musiała kogoś nienawidzić, a ciebie kochałam najmocniej, więc padło na ciebie"
Ten cytat zatytułowała "Od miłości do nienawiści".
Z tym cytatem przypomina mi się pewna historia z tego roku. Moja była "przyjaciółka", z którą "przyjaźniłam się" od 3 roku życia strasznie mnie rozczarowała. Po wielu latach "przyjaźni" okazało się, że ta nasza bliska znajomość była fałszywa. W pewnym czasie odeszła bez słowa, bez wyjaśnienia. I w tym momencie zaczęłam siebie obwiniać o JEJ zachowanie, jednak po jakimś czasie PRAWDZIWA przyjaciółka wyjaśniła mi, że to nie ja tak odeszła tylko ona. Dzięki niej zrozumiałam, że nie zasługuje na mnie ale i tak wtedy zniżyła się moja pewność siebie. Dlatego pewnie przed chwilą zastanawialiście dlaczego piszę przyjaciółka w "   ". Dlatego, że nie zasłużyła na miano przyjaciółki. Jak myślicie jak wy byście się czuli po tak długiej fałszywej przyjaźni?
Pisała TypowaJa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text