poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wakacyjny książkowy tag !!!

Hejka!
Wiem, że tagi powinny być w soboty, jednak znalazłam bardzo fajny tag, czyli WAKACYJNY KSIĄŻKOWY TAG. Podpatrzyłam go u Anity z Book Reviews, więc zacznijmy :)

1. Początek wakacji, czyli książka, która rozbudziła w Tobie pozytywne emocje
Zdecydowanie tutaj wybiorę "Złodziejkę książek" Markus'a Zusak'a. Piękna książka. Odsyłam was do mojej recenzji.

2. Oparzenie słoneczne, czyli powieść, po której przeczytaniu odczuwałeś ból
Sama nie wiem. Pewnie teraz polecą i hejty, ale także zrozumienie. Ale mówię utaj o "Wilku z Wall Street" Jordan'a Belfort'a. Oczywiście zobaczcie moją recenzję.

3. Brzydka pogoda, czyli pozycja, która zepsuła Tobie humor 
Serio? Znowu powracamy do naszego wilczka z poprzedniego pytania :)

4. Wspinaczka górska, czyli książka, której przeczytanie było czasochłonne, ale satysfakcjonujące
Raczej "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom'a Riggs'a zajął mi najwięcej czasu. Oczywiście zapraszam do recenzji :)

5. Kąpiel w morzu, czyli książka, która wrzuciła Ciebie na głęboką wodę
Nasza kochana książka o yorkach. Na początku nie wierzyłam co robię. Nie miałam pojęcia, że sięgnę po książkę z nauką. Ale była naprawdę ciekawa.

6. Zimny napój, czyli książka, która całkowicie Cię oziębiła
Bez dłuższych namysłów będzie to "Jesteś cudem" Reginy Brett. Zapraszam do recenzji :)

7. Wędkarstwo, czyli niemiłosiernie ciągnąca się powieść 
Nie mam takiej książki. :)

8. Złośliwy komar, czyli postać, która szczerze działała Tobie na nerwy
I tutaj powracamy do starszych recenzji i będzie to Manny z :Dziennika cwaniaczka" Jeff'a Kinney'a. Zapraszam do recenzji :)

9. Noc w namiocie, czyli powieść przepełniona grozą i dreszczykiem strachu
Ojej! Powracamy do naszego osobliwego domu z pytania czwartego :)

10. Zakończenie wakacji, czyli historia, do której zawsze będziesz mieć sentyment
Oczywiście! Wreszcie nadszedł ten czas! Jest to "Wróć,jeśli pamiętasz" Gayle Forman!!! Wow!!! Mega!!

11. Globalne ocieplenie, czyli kogo nominujesz do wykonania tego tagu
Oczywiście:
Książki okiem nastolatki (czyli Vibi)
Mól książkowy (czyli Kala)




Okej! Mam nadzieję, że wam się podobało i pamiętajcie, że jutro jest pierwszy wpis nowej serii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text