środa, 5 sierpnia 2015

Wybite 800 wyświetleń, czyli NOWA seria!

Hejka!
Dziękuję wam za wybite 800 wyświetleń. Muszę również podziękować mojej blogowej przyjaciółce, czyli AnimalLovers (Michalina). Tak samo ona mnie wspierała mnie przy nowych postach i książkach. Bardzo ci dziękuję <3. A więc z tej okazji ogłaszam nową serię związaną bardziej o mnie, czyli seria "TypowaJa". W tej serii będę tłumaczyła cytaty na historię z mojego życia, bo nie wiecie. Ja nie jestem ciągle radosną i otwartą osobą. I właśnie dzięki tej serii lepiej mnie poznacie. A więc dzisiaj pojawią się jeszcze dwa posty, a mianowicie:
                                                                      - podsumowanie czytelnicze lipca
                                                                      -  TypowaJa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text