niedziela, 21 czerwca 2015

TAG Moje Czytelnicze Nawyki

Hejka!
Mam dzisiaj dla was mój pierwszy książkowy tag, który nazywa się "Moje Czytelnicze Nawyki"


                              1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Nie nie mam. Raz czytam na balkonie, raz w parku, raz idąc. Krótko mówiąc gdzie jestem.


       2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?
Zazwyczaj jest to znaleziona mała kartka bądź paragon :).


 3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału albo okrągłej liczby stron?
Dla mnie jest obojętne gdzie skończę czytać i tak sobie zaznacze.


                                 4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
Nigdy. Jestem osobą, która bardzo dba o książki, dlatego bardzo się boję, że przez przypadek  ubrudzę ją.






                       5. Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki czy oglądać film w trakcie czytania?
Muzyka ja najbardziej, lecz z filmem jest inaczej. Musisz wybrać, czy chcesz ogląda czy czytać, ponieważ i na jednym i na drugim musimy się skupić.


                                   6. Czy czytasz jedną książkę czy klika naraz?
Ja czytam jedną książkę. Bo to jest tak jak z tym filmem i książką. Musimy wybrać na czym chcemy się skupić.


                                    7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Gdziekolwiek. U mnie jest tak, że zawsze jak gdzieś idę mam ze sobą książkę. Nieważne czy na kogoś czekam, czy poprostu idę nawet z psem. Zawsze ją mam.


                                      8. Czytasz na głos czy w myślach?
Zawsze w myślach. Hmm... trochę głupio by było iść ulicą i czytać na głos haha.


             9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nie ukrywam, że zawsze mnie kusi, aby zobaczyć jak się skończy powieść, ale jeszcze niegdy tego nie zrobiłam i nie mam zamiaru :)




                                       10. Czy zaginasz grzbiet książki?
Nie!!! Nigdy. Ja bardzo dbam o książki i jeśli widzę, że ktoś zagina grzbiet, aż się we mnie gotuje :)






                                      11. Zaznaczasz sobie ulubione fragmenty? Jak?




Nie zaznaczam, tylko spisuję na kartkę. Nie lubię pisac po książkach.


 


                                      12. Zdarzyło Ci się kiedyś pisać po książce?
Nie i nie mam zamiaru próbować :)





























                   13. Lubisz wpisywać się do książek? A może zawsze zapominasz?
Zazwyczaj wpisuję się wtedy, gdy książka ma być prezentem dla kogoś, a w swoich nie.


Okej to były wszystkie pytania mam nadzieję, że się spodobało :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text