sobota, 20 czerwca 2015

Top 5 NAJGORSZYCH LEKTUR EVER!

Hejka!
Dzisiaj mam dla was top 5 najgorszych lektur ever! Zaczynamy :)


5. Ania z Zielonego Wzgórza
Nie podobała mie się ta książka, ponieważ mimo tego, że film jest ciekawy to w książce akcja strasznie się przedłuża oraz strasznie nudzi.


4. Chłopcy z Placu Broni
Moim zdaniem jest książka bardziej dla chłopaków. Są tam dla dziewczyn strasznie nudne informacje oraz niektóre niezrozumiane wiadomości.


3. Odyseusz i inne mity
Ahh! Niech nikt mi nie mówi o tych nudnych i niezrozumianych tekstach!!! Nie da się tego czytać!!


2. Makbet
Nie ukrywam, że Szekspir nie jest dla mnie. Niestety jedyne dzieło, które mi się podobało to "Romeo i Julia", a np. Makbet czy Hamlet to już nie dla mnie.


1. Krzyżacy
Jedna z najgrubszym i najnudniejszych lektur na świecie. Historia dodana w książce co interesuje polonistów?


Okej to by było na tyle :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text