poniedziałek, 13 lipca 2015

Pet Book Tag

Hej!
Dzisiaj mam dla was mega ciekawy tag.
Zapraszam!
1. Pies- bohater książkowy, który najbardziej nadaje się na przyjaciela.
Ja powiem, że tutaj najbardziej mi pasuje Rudy ze "Złodziejki książek". Dlaczego? Dlatego, że, np. gdy Liesel powiedziała Rudiemu o tym, że przechowują Maxa u siebie, a on dochował tajemnicy.





2. Kot- bohater niezależny, lecz dobry jako przyjaciel.
Hmmm... Myślę tutaj o Jackobie z "Osobliwego domu pani Peregrine".




3. Papuga- książka z bardzo urozmaiconą fabułą.
Raczej "Dziennik Cwaniaczka". Uwielbiam tą książkę!











4. Chomik- ulubiony bohater drugoplanowy.
Raczej będzie to ponownie osoba ze "Złodziejki książek", a mianowicie pani Ilza (żona burmistrza)







5. Żółw- książka, w której akcja wolno się rozwija.
Wybiorę "Wilka z Wall Street", bo tak naprawdę tam akcja ani trochę się nie rozwija.





6. Królik- książka z gwałtownymi zwrotami akcji.
Gdy tak myślę chyba będzie to książka autorstwa Gayle Forman "Zostań, jeśli kochasz".






7. Fretka- książka, która doprowadziła mnie do śmiechu.
O jeju! Długo o nich nie paplałam, a mówię tutaj o "Siostrach wampirkach".





8. Złota rybka- książka, która spełnia twoje oczekiwania.
Muszę przyznać, że takich książek jest naprawdę mało, ale wybrałam "Jesteś cudem".






9. Koń- książka, której akcja tak ciebie wciągnęła, że myślałaś, że w niej uczestniczysz.
I znowu powraca "Złodziejka książek". Jedna z niewielu książek aż tak wciągających.





Okey to były wszystkie pytania.
Taguję:
AnimalLove (wierzę, że to zrobisz)
Książki oczami nastolatki

Trzymajcie się cieplutko papa!
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sample Text